Όταν οι ίδιοι οι επισκέπτες ενός προορισμού τον ψηφίζουν σημαίνει ότι το «χτίσιμο» της φήμης όταν συνοδεύεται και από αναγνώριση αλλά και ικανοποίηση απεικονίζει την επιτυχία στην στρατηγική ανάδειξής του.
Οι εκατοντάδες χιλιάδες θετικών ψήφων που συγκέντρωσε η Μήλος τόσο από τους αναγνώστες του παγκοσμίως αναγνωρισμένου ταξιδιωτικού περιοδικού “Travel+Leisure” όσο και από τους χρήστες του “Trip Advisor” αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα των σταθερών βάσεων που έχουμε βάλει στη διεθνή τουριστική αγορά. Αυτό σημαίνει ότι η προβολή βρήκε το στόχο της και επιβεβαιώθηκε από το αποτέλεσμα χωρίς να αναλωθούμε σε κινήσεις εντυπωσιασμού για εσωτερική και μόνο κατανάλωση. Άλλωστε και τα στατιστικά των αφίξεων συμπληρώνουν την εικόνα αυτής της επιτυχίας. Μιας επιτυχίας που αντανακλάται σε όλους όσοι υπηρετούν – ο καθένας με τον τρόπο του – αυτό τον τομέα.
Μαζί με τις ευχαριστίες μου, προς τους συνεργάτες και τους συντοπίτες μου, θέλω να τους καλέσω να συνεχίσουν αυτήν την επιτυχημένη προσπάθεια για την Μήλο μας.