Προς Τεχνικό Προσωπικό ΔΕΗ,
Η απάντηση της ΔΕΗ σχετικά με τα ηλεκτρονικά μηνύματα που έστειλα στο Milos Life και το Milos Voice σχετικά με τις διακοπές ηλεκτρικής ενέργειας που σημειώθηκαν το περασμένο καλοκαίρι στη Μήλο ήταν αμυντική και εντελώς εκτός του πνεύματος και της πρότασης που εξέθεσα στα e-mail μου.
Η πρόθεση μου ήταν, να περιγράψουμε τεχνικά τον μηχανισμό που προκαλεί τις διακοπές λειτουργίας και να προτείνουμε ότι υπάρχει λύση. Δεν πρότεινα την λύση, αλλά ισχυρίστηκα ότι η ΔΕΗ έχει το τεχνικό προσωπικό για να βρει την λύση.
Χρησιμοποίησα το παράδειγμα ότι περισσότερο από εκατό χρόνια πριν, η μακροβιότητα των ξύλινων στύλων ήταν μικρή, διότι η υγρασία του εδάφους συντόμευε τη διάρκεια ζωής τους και η τεχνική λύση ήταν να τις συντηρήσουν με κρεόσωτο.
Το παράδειγμα αυτό ήταν εντελώς αποσυνδεδεμένο από την ουσία των ηλεκτρονικών μηνυμάτων μου και χρησιμοποιήθηκε μόνο για να υποδείξει ότι ο ρόλος κάθε μηχανικού είναι να επιλύσει προβλήματα. Επιπλέον, η επικέντρωση των τεχνικών της ΔΕΗ στην πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου του δέρματος όταν εκτεθεί σε κρεόσωτο, επίσης δεν είχε σχέση με το πραγματικό νόημα της επιστολής μου.
Δεν αμφισβήτησα την τεχνική επάρκεια της ΔΕΗ και προτείνω να σταματήσει η ΔΕΗ να είναι αμυντική και να βρει λύση σε ένα πρόβλημα που επηρεάζει την ποιότητα ζωής μας και πλήττει την ακμάζουσα τουριστική επιχειρηματικότητα της Μήλου.
Μιχάλης Παγώνης
Πλάκα, Μήλος