ΜΗΛΟΣ

Μήλος

Γ. Σανούδος: Οι προτεραιότητες της Imerys για τους εργαζόμενους και την κοινωνία της Μήλου

Τα μέτρα της εταιρείας για τους εργαζόμενους, τις προτεραιότητες για το νησί που δρα και την κοινωνία και το αύριο μετά τον κορονοϊό, παραθέτει ο κ. Γιάννης Σανούδος, επικεφαλής δραστηριοτήτων της IMERYS στη Mήλο, με συνέντευξή του στο Miloslife.gr.

 

Γνωρίζουμε ότι έχετε λάβει κάποια μέτρα για την αντιμετώπιση της μετάδοσης του κορονοϊού στις εγκαταστάσεις της Imerys στη Μήλο. Θα θέλατε να μας πείτε ποια μέτρα θεωρείτε σημαντικότερα?

Σε αυτή την πρωτόγνωρη και χωρίς προηγούμενο κρίση για τη χώρα μας, και κατά συνέπεια και για την Εταιρία μας, κινηθήκαμε πάνω σε τρεις βασικούς άξονες:

  • Να μην έλθει ο ιός στην Imerys και στο νησί της Μήλου
  • Να μην μεταδοθεί
  • Να οργανωθούμε όσο το δυνατόν καλύτερα για την αντιμετώπιση κρούσματος, περιορίζοντας ταυτόχρονα και την μετάδοσή του.

Στην κατεύθυνση αυτή, λάβαμε τα ακόλουθα μέτρα:

  • απαγορέψαμε την είσοδο ατόμων από το εξωτερικό από τα μέσα Φεβρουαρίου, πολύ νωρίτερα δηλαδή από την επιβολή της καραντίνας στη χώρα και στο νησί. Ακόμη και στην περίπτωση που πρέπει εργαζόμενος ή συνεργάτης μας να επιστέψει από την Αθήνα, θα του επιβληθεί καραντίνα 14 ημερών
  • εργαζόμενοί μας που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, έχουν απομακρυνθεί από τις θέσεις εργασίας και βρίσκονται στο σπίτι τους
  • όπου αυτό ήταν εφικτό, περιορίσαμε τη φυσική παρουσία των εργαζομένων στις εγκαταστάσεις μας, και προωθήσαμε την εργασία από το σπίτι
  • ενθαρρύναμε και επιδοτήσαμε οικονομικά τη μετακίνηση των εργαζόμενων στις εγκαταστάσεις μας με ίδιο μεταφορικό μέσο, ενώ για την προστασία όσων μετακινούνται με ναυλωμένα από την Εταιρία λεωφορεία, φροντίζουμε για τη συχνή απολύμανσή τους καθώς επίσης και για τη φυσική απόσταση των επιβατών
  • ενημερώνουμε συνεχώς τους εργαζόμενους για τα μέτρα ατομικής προστασίας και παρέχουμε τα απαραίτητα υλικά στους χώρους εργασίας (απολυμαντικά, μάσκες)
  • έχουμε εκπονήσει ένα αναλυτικό πρόγραμμα έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση εμφάνισης κρούσματος.

Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ ιδιαίτερα στα προληπτικά μέτρα προστασίας που έχουμε λάβει αναφορικά με τα εμπορικά πλοία που έρχονται στο νησί για να φορτώσουν τα προϊόντα μας, τα οποία επικεντρώνονται στα εξής:

  • υποχρεωτική παραλαβή πιστοποιητικών υγείας των μελών του πληρώματος (σε ηλεκτρονική μορφή)
  • κανένα μέλος του πληρώματος δεν αποβιβάζεται στο νησί
  • κανένας εκπρόσωπος της Εταιρίας ή συνεργάτης μας δεν ανεβαίνει στο πλοίο
  • όλες οι απαραίτητες γραπτές διευθετήσεις γίνονται ηλεκτρονικά.


Με ποιο τρόπο είναι διατεθειμένη η Εταιρία να συμβάλλει σε αυτή την κρίση σε τοπικό επίπεδο?

Σίγουρα αυτή η πανδημία δοκιμάζει την ετοιμότητα και τις αντοχές του υγειονομικού συστήματος και τις κοινωνικές και οικονομικές δομές σε εθνικό επίπεδο, πόσο μάλλον σε τοπικό. Από την αρχή της κρίσης αποφασίσαμε να κατευθύνουμε σημαντικό μέρος του ετήσιου προϋπολογισμού των Τοπικών μας Σχέσεων στον τομέα της Υγείας. Είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με τον επικεφαλής γιατρό του Κέντρου Υγείας κ. Αποστολόπουλο, ο οποίος δίνει και τις κατευθυντήριες όσον αφορά τις ανάγκες του Κέντρου Υγείας σε υλικά και εξοπλισμό, καθώς επίσης και με τις Αρχές του τόπου για να ανταποκριθούμε στις επείγουσες ανάγκες με άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο. Σε κάθε περίπτωση, στόχος μας είναι όχι να αναπληρώσουμε αλλά να συμπληρώσουμε το έργο των αρμόδιων φορέων.  Και δεν είμαστε οι μόνοι από τον Μεταλλευτικό Κλάδο που συμβάλουμε στις έκτακτες ανάγκες του τόπου. Και οι άλλες Εταιρίες μέλη της Ε.Β.Ε.Ε.Μ. που δραστηριοποιούνται στο νησί συμβάλλουν με κάθε δυνατό τρόπο στην αντιμετώπιση των αναγκών που προκύπτουν.  

 

Ποιες είναι οι προτεραιότητες της Εταιρίας σας αυτή την εποχή και με δεδομένες τις συνθήκες που έχουν ήδη διαμορφωθεί από την πανδημία του κορονοϊού?

Η ασφάλεια των εργαζομένων μας ήταν και παραμένει η πρώτη μας προτεραιότητα και αυτό γίνεται ακόμη πιο επιτακτικό στην παρούσα χρονική στιγμή.

Σε κάθε ευκαιρία υπενθυμίζουμε την ατομική ευθύνη του καθενός από εμάς απέναντι στην οικογένειά του και στην κοινωνία.

Είναι βέβαιο ότι μόλις τελειώσει η υγειονομική κρίση θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε τις οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες που θα ακολουθήσουν. Μέλημά μας να διαχειριστούμε όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται τα ζητήματα που θα προκύψουν και να σταθούμε δίπλα στους ανθρώπους μας  και στην τοπική κοινωνία στο νέο περιβάλλον που θα δημιουργηθεί και θα αφορά την παγκόσμια κοινότητα.

Ακολουθήστε μας

Kostas Kamakaris 255x220

metaforiki panorios