ΜΗΛΟΣ

Μήλος

Σημαντικό διαδικτυακό forum για τον τουρισμό με πυρήνα τη Μήλο - Τι συζητήθηκε

 
 
Μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση έγινε χθές "διαδικτυακά" στο νησί μας με θέματα που προβληματίζουν όλους όσους ασχολούνται με τον τουρισμό στην Μήλο (και σε κάθε σημείο της Ελλάδας).
-  πώς θα κινηθεί η τουριστική βιομηχανία (αεροπορικές εταιρίες, tour operators,
επιχειρήσεις φιλοξενίας και εστίασης);
 
- πώς θα σκεφτεί και θα δράσει ο επισκέπτης μόλις αρθούν τα πρώτα περιοριστικά
μέτρα αλλά και αργότερα;

- τι χαρακτηριστικά θα πρέπει να πληροί ο ιδανικός προορισμός

-  πώς και τι επικοινωνούμε εν καιρώ μάχης για να ωφεληθούμε εν καιρώ ειρήνης;

Όσοι διερωτώνται σχετικά με το τι μπορούμε να κάνουμε τώρα για να χτίσουμε την
επόμενη μέρα της τουριστικής επιχειρηματικότητας στον τόπο μας, θα πάρουν πολλές
απαντήσεις και τροφή για σκέψη από την ποιοτική συζήτηση που έγινε εχθές με πρωτοβουλία του Συλλόγου Ενοικιαζόμενων Δωματίων Μήλου και του Travel me to Milos
Η συζήτηση προβάλλεται μαγνητοσκοπημένη εδώ:
Κύρια σημεία της οποίας θα βρείτε στα ακόλουθα λεπτά:

4:25 Ποια είναι η παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα για τις τουριστικές επιχειρήσεις?

6:40 Ποιες είναι οι αντιδράσεις των παγκόσμιων τουριστικών παικτών και των Τουριστικών Σωματείων?

7:50 Αεροπορικές εταιρείες. Η παρούσα κατάσταση τους.
 
19:45 Ερώτηση προς Χαρη Μπρουσαλιαν. Πιστοποιητικό Υγείας.  
 
32:10 Η πρόκληση της επόμενης ημέρας για τον τουρισμό στην Ελλαδα. Ποιοι κλάδοι πρέπει να στηριχθούν για να έχουμε τουρισμό την επόμενη μέρα.
 
34:10 Οι προκλήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου για την φετινή χρονιά.  
 
36:50 Η κατάσταση των "ανταγωνιστών" της Ελλαδας. Τι θα κάνει την διαφορά? Ποιο το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα?

40:20 Η ανεργία την επόμενη μέρα στην Ελλαδα. Παράγοντες που επηρεάσουν την ψυχολογία του Έλληνα ταξιδιώτη και τι ευκαιρίες μπορεί να υπάρξουν.

42:25 Ενα βασικό πρόβλημα της αεροπορικής βιομηχανίας την επόμενη μέρα.  
 
51:35 Τι σημαίνει σωστό Branding προορισμού?

52:50 Τι σημαίνει στρατηγική με απλά λόγια. Ποια ειναι τα key points.

57:20 Γιατί πρέπει να γίνουν κινήσεις τώρα ως αφορά το branding, καθώς την επόμενη ήμερα ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ μεγάλος.

1:00:30 Πως η τεχνολογία θα επηρεάσει ακόμη περισσότερο την ζωή όλων και των ταξιδιωτών. Πως συνδέεται την τεχνολογία με την στρατηγική του προορισμού.

1:11:10 Τι είναι brand "Μηλος"? Τι ειναι brand και τι brandname?
 
1:13:20 Τι είναι το marketing και σε τι ερωτήσεις απαντάει.
 
1:30:00 Τοποθέτηση Χάρη Μπρουσαλιαν επι του Marketing και Branding προορισμού.

1:32:20 Τοποθέτηση Αντώνη Μαλλη επι του Φορέα διαχείρισης προορισμού της Μηλού.

1:36:20 Παρέμβαση Πυθαγόρα Ναγου. Το μοντέλου του τουρισμού αλλάζει. Εμεις τι κάνουμε? 
 
1:47:25 Παρέμβαση Γιάννη ΣπιλανηΚαθηγητη Παν. Αιγαιου. Η αγορά και η επιστήμη είναι πλέον σε κοινή γραμμή.

1:50:10 Ποια είναι η αντικειμενική δυσκολία του κάθε στρατηγικού σχεδιασμού. 
 
1:53:10 Παρέμβαση Πυθαγόρα Ναγου. Αλλαγή τουριστικής ταυτότητας του ταξιδιώτη της Μήλου κατά την διάρκεια των τελευταίων 20 ετών.
 
Αναλυτικά όλα τα λεπτά στην περιγραφή του video στο youtube!   
  •  

Ακολουθήστε μας

Kostas Kamakaris 255x220

metaforiki panorios