To θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Μήλου, απασχολεί και πάαλι τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης.
Αυτή τη φορά στο τεράστιας επισκεψιμότητας News247.gr , αναφέρονται τα εξής:
“Στο κάγκελα” είναι η Μήλος καθώς όπως αναφέρει μιλώντας στη στήλη ο Αντώνης Νίνος μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Επαγγελματιών και Βιοτεχνών Μήλου έχει μείνει χωρίς επαρκή ακτοπλοϊκή σύνδεση. Ήδη, οι σχετικές παραστάσεις έχουν γίνει στις αρμόδιες αρχές, όπως τονίζει ο κ. Νίνος. Να σημειωθεί ότι νησί, που κάνει πρωταθλητισμό στον τουρισμό, φιλοξενεί εξορυκτικες δραστηριοτητες αλλά κι έχει πάνω από 5.000 μόνιμους κατοίκους “βλέπει” τα πλοία να περνούν αλλά δε σταματούν για την Κρήτη. Πέρυσι το νησί εξυπηρετούνταν από το «Πρέβελης» και το «Διονύσιος Σολωμός», ενώ την καλοκαιρινή σεζόν και οι Μινωικές Γραμμές τρεις φορές την εβδομάδα «έπιαναν» ως ενδιάμεσο σταθμό τη Μήλο Πειραιά για Ηράκλειο και το αντίστροφο. Τώρα υπάρχουν μόλις τρία δρομολόγια του «Σολωμός», ενώ μετά από διαμαρτυρίες φορέων το Υπουργείο Ναυτιλίας πρόσθεσε ένα ακόμη. Άγνωστο είναι, δε, εάν ο “Πρέβελης” που εξυπηρετεί Κάσο Κάρπαθο θα επιστρέψει.
Βέβαια ιδανικό για τους Μηλιούς, που έχουν άμεση αναφορά στην Κρήτη θα ήταν μια συνέχιση της καλοκαιρινής σύνδεσης με τη Μεγαλόνησο με μεγάλα και γρήγορα πλοία. Βέβαια αυτό προϋποθέτει ότι π.χ. τα φέρυ των Μινωικών Γραμμών θα πρέπει να ανεβάσουν την ταχύτητά τους από τα 19 μίλια/ώρα στα 25 μίλια/ώρα για να προλαβαίνουν τις κρισιμες, ειδικά για τις νταλίκες της Κρήτης, ώρες αφίξεων στα λιμάνια. Αυτό, όμως κοστίζει και βέβαια το ζητούμενο είναι πώς θα βγει το δρομολόγιο με τις τιμές αυτές των καυσίμων (έστω κι αν έπεσαν κάπως). Ο λόγος είναι στο Υπ. Ναυτιλίας λένε στη Μήλο να δώσει λύση.