Εκ μέρους της Πειραματικής Σκηνής Μήλου ανακοινώνουμε το πρόγραμμα των φετινών εργαστηρίων μας για παιδιά κι εφήβους προκειμένου να ενημερωθούν οι κάτοικοι του νησιού για τις δράσεις μας.
1. ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΚΔΟΧΗ
Ψυχοεκπαίδευση & Θεατρική Τέχνη
Βιωματικά Εργαστήρια
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΜΗΛΟΥ 2023-24
"Μία οικογένεια είμαστε!"
~για παιδιά 6-9 ετών~
Τί μας κάνει οικογένεια; Πόσοι άνθρωποι χωράν σε ένα σπίτι και πόσοι στην καρδιά μας; Ποιά είναι τα δικαιώματα και ποιές οι υποχρεώσεις των μελών μιας οικογένειας; Και ο σκύλος;...
ΕΝΑΡΞΗ: 10/10
ΗΜΕΡΑ/ΩΡΑ: Παρασκευή 19.00-20.30
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 συναντήσεις μιάμισης ώρας
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ: 15νθήμερη *πλην της 3ης και της 8ης συνάντησης
(10/11, 24/11, 1/12*, 19/1, 2/2, 16/2, 2/3,9/3*)
“Ό,τι μας ενώνει & ό,τι μας χωρίζει”
~για προέφηβους και έφηβους 10-13 ετών~
Ροζ ή μπλε; Ποδόσφαιρο ή μπαλέτο; Κούκλα ή όπλο; Τρυφερότητα ή δύναμη; Δείξε μου το φύλο σου, να σου πω ποιός (πρέπει να) είσαι! ...Ή μήπως όχι;... Έμφυλες ταυτότητες και η σημασία τους
ΕΝΑΡΞΗ: 11/10
ΗΜΕΡΑ/ΩΡΑ: Σάββατο 13.30-15.30
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 συναντήσεις μιάμισης ώρας
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ: 15νθήμερη *πλην της 3ης και της 8ης συνάντησης
(11/11, 25/11, 2/12*, 20/1, 3/2, 17/2, 2/3,9/3*)
“R U talking to me?...- Διαχείριση συγκρούσεων & επίλυση προβλημάτων~για εφήβους 14-20 ετών~
Εκπαίδευση, οικογένεια και διαπροσωπικές σχέσεις: πώς μας καθορίζουν όμως οι ρόλοι που έχουμε μάθει να παίρνουμε μέσα στις συγκρούσεις; Πώς μπορούμε να διαχωρίσουμε την υγιή σύγκρουση από τη βίαιη επικοινωνία;...
ΕΝΑΡΞΗ: 11/10
ΗΜΕΡΑ/ΩΡΑ: Σάββατο 16.00-18.30
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 συναντήσεις μιάμισης ώρας
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ: 15νθήμερη *πλην της 3ης και της 8ης συνάντησης
(11/11, 25/11, 2/12*, 20/1, 3/2, 17/2, 2/3,9/3*)
☎️ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: 6978014815
2. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΕΚΔΟΧΗ
. . ~ Ψυχοεκπαίδευση & Θεατρική Τέχνη ~. .
🎭 Βιωματικά Εργαστήρια🎭
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΜΗΛΟΥ 2023-24
⛵
🌎"Μία οικογένεια είμαστε!"🧸
~για παιδιά 6-9 ετών~
Τί μας κάνει οικογένεια; Πόσοι άνθρωποι χωράν σε ένα σπίτι και πόσοι στην καρδιά μας; Ποιά είναι τα δικαιώματα και ποιές οι υποχρεώσεις των μελών μιας οικογένειας; Και ο σκύλος;...
Σε αυτόν τον ψυχοεκπαιδευτικό κύκλο θα εξερευνήσουμε τα είδη των σχέσεων, τις μορφές των οικογενειών, τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές ημών και αλλήλων που καλούμαστε να διαχειριστούμε για να συνυπάρξουμε. Στο τέλος του εργαστηρίου τα παιδιά θα είναι σε θέση να καθορίσουν τι συνιστά μια οικογένεια και να περιγράψουν διάφορα είδη οικογενειών, μαθαίνοντας ότι οι οικογένειες και οι ανθρώπινες σχέσεις έχουν ομοιότητες και διαφορές, ακριβώς όπως και οι άνθρωποι.
ΕΝΑΡΞΗ: 10/10
ΗΜΕΡΑ/ΩΡΑ: Παρασκευή 19.00-20.30
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 συναντήσεις μιάμισης ώρας
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ: 15νθήμερη *πλην της 3ης και της 8ης συνάντησης
(10/11, 24/11, 1/12*, 19/1, 2/2, 16/2, 2/3,9/3*)
🎀“Ό,τι μας ενώνει & ό,τι μας χωρίζει”🏀
~για προέφηβους και έφηβους 10-13 ετών~
🚺🚹
Ροζ ή μπλε; Ποδόσφαιρο ή μπαλέτο; Κούκλα ή όπλο; Τρυφερότητα ή δύναμη; Δείξε μου το φύλο σου, να σου πω ποιός (πρέπει να) είσαι! ...Ή μήπως όχι;...
Βασική θεματική μας φέτος είναι οι έμφυλες ταυτότητες και το πώς αυτές διαμορφώνουν την αντιλήψή μας για τον κόσμο, τον εαυτό μας και τις σχέσεις μας. Θα μάθουμε τι σημαίνει βιολογικό και κοινωνικό φύλο, θα εξερευνήσουμε τα κοινωνικά στερεότυπα σε σχέση με τα αγόρια και τα κορίτσια και θα διαπραγματευτούμε ζητήματα έμφυλων διακρίσεων/βίας και έμφυλης ισότητας. Μέσα από τη Θεατρική Πράξη και άλλες Βιωματικές διαδικασίες στα πλαίσια της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης, θα διερευνήσουμε το τι μπορεί να σημαίνει να είσαι κορίτσι ή αγόρι, θα ανακαλύψουμε πόσα μας ενώνουν και πόσα μας χωρίζουν και, πώς τελικά μπορούμε να συνεννοηθούμε και να συνυπάρχουμε ισότιμα, έξω από στερεότυπα κι εξαναγκασμούς.
ΕΝΑΡΞΗ: 11/10
ΗΜΕΡΑ/ΩΡΑ: Σάββατο 13.30-15.30
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 συναντήσεις μιάμισης ώρας
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ: 15νθήμερη *πλην της 3ης και της 8ης συνάντησης
(11/11, 25/11, 2/12*, 20/1, 3/2, 17/2, 2/3,9/3*)
👹 “R U talking to me?...” 🤡
Διαχείριση συγκρούσεων &
επίλυση προβλημάτων
~για εφήβους 14-20 ετών~
Το πέρασμα στην εφηβεία σηματοδοτείται από μια σειρά συγκρούσεων καίριων για το χτίσιμο της ταυτότητας. Εκπαίδευση, οικογένεια και διαπροσωπικές σχέσεις γίνονται ο καμβάς πάνω στον οποίο οι έφηβες και οι έφηβοι καλούνται να κατανοήσουν τον κόσμο που τις/τους περιβάλλει.
Πώς μας καθορίζουν όμως οι ρόλοι που έχουμε μάθει να παίρνουμε μέσα στις συγκρούσεις; Πώς μπορούμε να διαχωρίσουμε την υγιή σύγκρουση από τη βίαιη επικοινωνία; Στο παρόν εργαστήρι, μέσα από μια σειρά πραγματικών και φανταστικών σεναρίων, η ομάδα θα εκπαιδευτεί τόσο στην επίλυση προβλημάτων και συγκρούσεων, όσο και σε τεχνικές μη βίαιης επικοινωνίας, μεγιστοποιώντας το θετικό αποτέλεσμα που μπορεί να έχουν οι διεκδικητικές συγκρούσεις και ελαχιστοποιώντας τις αρνητικές πτυχές τους.
Όλα αυτά, πάντα παίζοντας θέατρο!
ΕΝΑΡΞΗ: 11/10
ΗΜΕΡΑ/ΩΡΑ: Σάββατο 16.00-18.30
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 συναντήσεις μιάμισης ώρας
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ: 15νθήμερη *πλην της 3ης και της 8ης συνάντησης
(11/11, 25/11, 2/12*, 20/1, 3/2, 17/2, 2/3,9/3*)
☎️ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: 6978014815
🎯 ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ:
Για ένατη χρονιά φέτος, η Πειραματική Σκηνή Μήλου, σε συνεργασία με το Εργαστήρι Προσωπικής Ανάπτυξης Τώρα παίΖουμε και την ψυχολόγο-ηθοποιό Μαίρη Λογοθέτη, διοργανώνει ομάδες Ψυχοεκπαίδευσης και Θεατρικής Δημιουργίας για παιδιά κι εφήβους. Τα βιωματικά αυτά εργαστήρια, μέσα από τη μεθοδολογία της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης και του Σωματικού/Αυτοσχεδιαστικού Θεάτρου, καλλιεργώντας το πνεύμα συνεργασίας και συλλογικότητας, στοχεύουν στην :
•Προαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού και άλλων κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
•Αποδοχή της ανθρώπινης ποικιλομορφίας, Αλληλοσεβασμός , Συμπερίληψη
•Πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού
•Προαγωγή της δημόσιας και ατομικής ψυχοσεξουσαλικής σεξουαλικής υγείας
Κάποιες από τις σύγχρονες δεξιότητες που καλλιεργούνται στα εργαστήρια αυτά είναι η κριτική σκέψη, η δημιουργικότητα, η συνεργασία, η επικοινωνία, η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα, η ενσυναίσθηση, η αυτοφροντίδα, η πολιτειότητα
Μέσα από το εργαστήριο οι μαθήτριες/-τές μπορούν:
✓ να κατανοήσουν τη σημασία του σεβασμού και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας
✓ να συνειδητοποιήσουν το δημοκρατικό τρόπο επίλυσης των διαφορών.
✓ να αναπτύξουν κοινωνικές και ψυχικές αρετές, όπως: συνεργασία, ομαδικό πνεύμα, υπευθυνότητα, υπομονή, επιμονή και θάρρος.
✓ να αναπτύξουν την αυτοεκτίμηση, την αυτοπεποίθηση και την ελεύθερη και δημοκρατική έκφραση.