ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ναυτιλία

Φουρτούνες στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

 

Κρίσιμη είναι η αυριανή συνεδρίαση του ΣΑΣ για τις γραμμές των Δυτικών Κυκλάδων - Θα συζητηθεί η εκπρόθεσμη δρομολόγηση επιβατηγού-οχηματαγωγού.

Κρίσιμη είναι η συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), το τελευταίο κατά τα φαινόμενα πριν από τις εκλογές, που πραγματοποιείται αύριο Παρασκευή καθώς θα συζητηθούν τα αιτήματα της Aegean Sea Lines που ζητά την δρομολόγηση του προσφάτως αγορασθέντος, επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «Άνεμος» στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων καθώς επίσης και το αίτημα της SeaJets για την μεταδρομολόγηση σχεδόν στην ίδια γραμμή του επιβατηγού οχηματαγωγού «Σούπερ Σταρ».

Ειδικότερα το θέμα 42 του ΣΑΣ αφορά στην «εκπρόθεσμη δρομολόγηση του επιβατηγού-οχηματαγωγού ΑΝΕΜΟΣ στις γραμμές α) Πειραιά-Σέριφο Σίφνο-Μήλο-Θήρα και β) Πειραιά-Σίφνο Θήρα, από 01-06-2023 έως 31-05- 2024»

Το αμέσως επόμενο θέμα (με αριθμό 43) είναι η αίτηση της SeaJets, που κατατέθηκε μετά το αίτημα της Aegean Sea Lines, για την τροποποίηση της δρομολογιακής γραμμής του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Σούπερ Σταρ» στη γραμμή Πειραιά-Σέριφο Σίφνο-Ιο-Θήρα αντί της γραμμής Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο Μύκονο-Πάρο από 01-04-2023 έως 31-10-2023.
Αποφάσεις

Επισημαίνεται ότι τις οριστικές αποφάσεις για τις δρομολογήσεις των πλοίων λαμβάνει ο Υπουργός Ναυτιλίας μετά από γνωμοδότηση του ΣΑΣ. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας δεν βλέπει προς το παρόν θετικά το αίτημα της Aegean Sea Lines του Ομίλου Ευγενίδη, επικαλούμενη ένα τυπικό θέμα, την έλλειψη κάποιου πιστοποιητικού το οποίο αναμένεται να προσκομίσει ο νηογνώμονας του πλοίου και προσανατολίζεται στο να αναβάλει τη συζήτηση του θέματος, ενώ πολλές φορές στο παρελθόν σύμφωνα και με την νομοθεσία το ΣΑΣ έδινε την έγκριση για το δρομολόγιο ενός πλοίου υπό την προϋπόθεση να προσκομίσει τα απαραίτητα πιστοποιητικά στην οικεία λιμενική αρχή. Όπως επισημαίνουν πάντως ακτοπλοϊκοί κύκλοι οι «άγραφοι» κανόνες του ΣΑΣ μπορούν να δίνουν λύσεις σε θέματα εκπρόθεσμης δρομολόγησης, και κάθε καθυστέρηση στην έναρξη των δρομολογίων ενός πλοίου, είναι σε βάρος της επιχειρηματικότητας και του υγιούς ανταγωνισμού.

 

Πηγή:ot.gr

Ακολουθήστε μας