Σειρά πρωτοβουλιών για την επικοινωνιακή «θωράκιση» του ελληνικού Τουρισμού ανέλαβε η MTC GROUP στην προσπάθεια να μετριάσει τις επιφυλάξεις επαγγελματιών και επισκεπτών από το εξωτερικό λόγω του κλίματος φοβίας που έχει λάβει διαστάσεις μεγαλύτερες από τις ίδιες τις συνέπειες του κορωναϊού στη δημόσια υγεία.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρία συμβούλων ,λειτουργώντας για λογαριασμό των προορισμών με τους οποίους συνεργάζεται, προχώρησε σε συνεννοήσεις με δημοσιογράφους και bloggers, τόσο από τις συναντήσεις στην έκθεση του Λονδίνου και από τις ακυρωθείσες από την αντίστοιχη του Βερολίνου όσο και από τις διεθνείς επαφές της, ζητώντας την έμπρακτη συμβολή τους στον τομέα της προβολής, πράγμα για το οποίο υπήρξε ενθουσιώδης ανταπόκριση.
Θεωρούμε ότι η επικοινωνιακή αντεπίθεση στα όσα απειλούν την εφετινή χρονιά αποτελεί μονόδρομο για την αποτροπή της ανάσχεσης του τουριστικού ρεύματος, τη στιγμή μάλιστα, που, όπως όλοι ελπίζουμε και πιστεύουμε , λόγω του βιοκλίματος της Ελλάδας , δεν ευνοείται η εξάπλωση λοιμώξεων, ανεξάρτητα από τον τόπο και τον τρόπο μετάδοσής τους.
Έχουμε από καιρό υποστηρίξει την ανάγκη πρόταξης του δίπτυχου «Ποιότητα και Ασφάλεια» που ενώ , κατά την άποψή μας, αποτελούσε και πριν την εμφάνιση της επιδημίας προνομιακό πεδίο για τη χώρα μας έναντι του ανταγωνισμού από τις χώρες της Μεσογείου, σήμερα παραμένει ως απάντηση και στην πανδημία της φοβίας.